Valentina by Zera Princ

Valentina

Verovati nisam mog'o
da će i to da se desi,
da postaneš meni draga
i da pitam druge gde si.

Za tebe se raspitujem,
svakog dana, svake noći,
srce moje stalno strepi,
hoćeš li mi opet doći?

Valentina plave kose,
kuda li te staze nose,
da li novu ljubav prate,
il' će meni da te vrate?

P.S.
Nekada davno, kada sam tek počeo da pišem pesme, bio sam član KUD-a "Stevan Mokranjac". Svakog petka imali smo žurke kod nekoga od članova u stanu ili kući, to smo nazvali "bambus party". :) Tokom jedne od tih žurki, prišla mi je devojka koju sam te večeri upoznao i pitala: "Izvini, da li bi mogao meni da napišeš jednu pesmu?"
"Misliš da pesma nosi tvoje ime?"
"Da."
"Dobro, ali šta da bude u toj pesmi?"
"Bilo šta, samo da nosi moje ime."
"Hm... Dobro, videću da li ću dobiti inspiraciju tokom večeri..."

I tokom večeri napisao sam ovu pesmu. Dao sam joj i bila je oduševljena. Nakon 10 godina, zamolio sam prijateljicu Katarinu da izabere neku od mojih pesama i za nju napravi muziku. Katarina je to uradila. Zatim sam Nenadu Todoroviću Tošketu dao da odradi aranžman. Nenad je uradio i aranžman i snimio pesmu. Ja o tome nisam imao pojma. Saznao sam od poznanika koji su mi rekli da su na televiziji "Folk Disk" čuli pesmu koju sam ja napisao. Nenad je prilikom promocije pesme rekao da je tekst napisao Zera Princ, tako da su svi znali. Eto, pesmu koju sam ja napisao, prvo su čuli svi, pa tek posle ja.

Нема коментара:

Постави коментар