Jasna by Zera Princ

Jasna

Prvi put u snu,
zatim i na javi,
moje srce osvoji,
pa me zaboravi.

Ja za njom patim
godina je peta,
njeno oko moje srce
bez milosti rešeta.

Drugovi mi kažu:
"Čedo, naš jarane,
nemoj zbog Jasne
zalud gubiti dane."

A, ja još po starom,
sanjam Jasnu i žudim
da bar jednom u životu
njene usne poljubim.

P.S.
Ova pesma je nastala jednog nedeljnog jutra za 20-ak minuta. Moj prijatelj Čeda mi je ispričao svoju ljubavnu priču, koju je ionako već celo društvo znalo, i molio me da napišem pesmu o tome. Tog jutra probudio sam se i odmah su stihovi bili sklopljeni u glavi. Zamolio sam majku da mi što pre da hemijsku i papir, dok mi inspiracija nije pobegla. Pesma je objavljena u "Saboru". Inače, zanimljiva je priča, ako je istinita, da kada je Jasna iz pesme dobila informaciju da je o njoj napisana i objavljena pesma prokomentarisala: "Taj Čeda je velika budala, a taj koji je pesmu napisao još veća". Inače, istim akterima je posvećena i pesma : "U pet do osam", koja je isto objavljena u "Saboru".

Нема коментара:

Постави коментар