Ciganka by Zera Princ

 Ciganka

Nije ona strastvenija od drugih žena,
niti donosi sreću samo što je Ciganka,
pandan je misteriji, zona neistražena,
osvoji srce, iako je juče bila neznanka.

Njen zavodljivi pogled u sebi krije setu,
iako je osmeh za tebe njen zaštitni znak,
razgaliti je možeš i zahvaljujući cvetu
i to biće dovoljno da za nju budeš junak.


A, vekovi u njenoj seni su gusto satkani,
prate je okovi običaja i tuđe predrasude,
boriće se, iako joj snovi leže nasukani,
ne mareći za one koji joj pogledom sude.

Jer, njeno srce je divlje i voli slobodu,
ljubavlju te može zavarati da pripada tebi,
iako se ni u snu nisi nadao takvom ishodu,
ti pripadaš njoj i ta činjenica ne bledi.

I to nije bilo koja Ciganka, bila je moja,
a možda sam se samo zavaravao u to vreme,
mada ja sam bio njen, predao se bez boja,
i još sam, naša je priča sada moje breme.

Нема коментара:

Постави коментар