Nevena by Zera Princ

 Nevena

Šta reći, Nevena?
Zavoleo sam te zbog malih stvari,
koje su u ljubavi velike:
zbog tvog jakog zagrljaja oko vrata,
od kog me posle i glava zaboli;
zbog tvog pogleda poput skenera
kojim si me upijala;
zbog tvog detinjastog ponašanja
i onog: "Ko to meni doš'o?";
zbog tvog tužnog pogleda,
kada si došla ranije sa posla,
a ja bio u šetnji i kod mene ključ,
i tvoje izjave kada sam stigao:
"Druže, čekam kao pas";
zbog tvoje ljutnje na mene,
jer te nisam zvao ujutru u 5,
kada sam krenuo na set;
zbog toga što, iako ti je bilo hladno,
ono veče na klupi na Kalemegdanu
nisi htela da krenemo kod mene u stan,
jer je veče bilo tako romantično...
 
Zbog tebe sam zavoleo i Banjaluku
i pogled na nju sa Banja,
odakle bih prepoznao svaku ulicu,
kao što bi one prepoznale moj korak.
Još pamte i prepričavaju
kako sam te, nakon "Plesa pod zvijedama",
na plaži ispod dvorane Obilićevo,
jer nisi više mogla hodati u štiklama,
nosio na leđima,
od raskrsnice Carice Milice i Cara Lazara
do Starine Novaka 4.
 
Iako nisam ljubitelj tradicije,
zavoleo sam naše tradicionalne piknike
i kafu iz termosa na zidinama Kastela,
kao i šetnje pored Vrbasa.
 
Uvukla si me u priču,
u koju sama nisi bila spremna ući,
pružala mi ljubav
u okviru svoje zone komfora,
jer nisi bila spremna sazreti
i napraviti rez prema prošlosti,
iako si govorila da sam ti potreban...
 
Ostala je najposebnija ljubavna izjava,
koju mi je neka devojka podarila,
u jutru pomirenja,
nakon noći u kojoj smo imali prvu svađu:
"Ti hrčeš, a ja te mrzim!"
Ostao je i tvoj ruž na ogledalu,
u kupatilu u starom stanu,
iz kog sam se odselio.
Ostala je neostvarena namera
da me naučiš da igram baćatu.
Ostale su neostvarene želje i snovi.
Ostala je i naša priča u prošlosti.

Нема коментара:

Постави коментар